fbpx

עיצוב גריד וניהול תוכן באינסטגרם

ניהול אינסטגרם עסקי

כאשר האינסטגרם פרץ לחיינו, לא רבים ראו את היכולת הכלכלית המדהימה שטמונה בו. הרי, מדובר ברשת חברתית בה משתפים תמונות (לאחר מכן גם וידאו) בלבד. אך, פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה בעולם ראתה בו פוטנציאל ושילמה סכום אסטרונומי ברכישתה. בראי לאחור, ניתן לקבוע שזו הייתה עסקה מצוינת אשר אפשרה לפייסבוק לשמור על הקהלים הצעירים והטרנדיים בחזקתה על אף נטישת הרשת החברתית הוותיקה מצד הצעירים הכוח של האינסטגרם נובע מכך שבעלי מספר רב של עוקבים ואו מי שמכונים "מובילי דעת קהל", ואו בעלי עמודים שהשכילו לנצל את הפלטפורמה נכונה, יכולים לגרום לכך שרבים ירוצו לקנות מוצרים שונים ואף לחיסול המלאי בחנויות.

איך זה עובד? ובכן, כפי האמרה: תמונה אחת שווה אלף מילים!

מדובר בזירה הגדולה ביותר לחיפוש בגדים, תכשיטים ואביזרי יופי ובמידה ועמוד האינסטגרם העסקי מנוהל נכון, ניתן להגיע לקהל רב וממוקד של רוכשים ורוכשות פוטנציאליות ולגרות את חושיהם ולהביא לכדי רכישות אימפולסיביות ולהצלחה עסקית.

האם העסק שלכם צריך עמוד עסקי באינסטגרם?

במידה ואתם מוכרים שירותים, אין לכם מה לחפש באינסטגרם. זה פשוט לא עובד. מצד שני, אם אתם מוכרים מוצרים ובדגש על מוצרים ויזואליים, הרי שמקומכם באינסטגרם ואין לכם את הזכות לוותר על כך. להלן מספר דוגמאות לעסקים שחייבים לנהל עמוד עסקי באינסטגרם:

  • עסקי אופנה – נעליים, בגדים, שמלות כלה, שמלות ערב, בגדי ספורט ועוד..

  • עסקי בריאות ויופי – קוסמטיקה, איפור, שיער, כירורגיה פלסטית ועוד..

  • עסקי תכשיטים וזהב – יהלומים, זהב, תכשיטים וכלים יקרים ועוד..

  • עסקי עיצוב הבית – אדריכלות, רהיטים, וילונות, כלים לבית ועוד..

  • עסקי מזון – מסעדות, מאפיות, קונדיטוריות, עסקי פופ-אפ ועוד..

מעבר לרשימה זו, ניתן להצליח באינסטגרם גם עם עסקי מוזיקה, בעלי חיים, טכנולוגיה, כושר נסיעות ועוד..

כאשר הכלל ברזל הוא, אם המוצר שלכם מצטלם יפה, הסיכוי שלכם להצליח לשתף ולהציף את הבשורה גדול יותר. כך לדוגמה, במידה ואתם מציעים חבילות נופש, ביכולתכם לצרף בכל פעם תמונה מיוחדת במינה מיעדי הנופש וכך לגרום לגולשים וגולשות להתאהב ביעד ולקבוע טיול דרכם ומכאן שיצרנו הכנסה דרך האינסטגרם העסקי.

מה כולל בתוך חבילת ניהול אינסטגרם:

עיצובים שלנו

הצטרפו עוד היום למשפחה של מרקר דיגיטל