ג'ינגל הוא קטע מוזיקלי קצבי ומיוחד שנעים לשמוע. בעולם העסקים, ג'ינגלים משמשים ככלי יעיל להבעת המסר החשוב של העסק. באמצעות המנגינה והטקסט, ניתן לחבר פרטים מרכזיים על העסק, כולל פרטי התקשרות, השירותים המוצעים והייחודיות שמפרטות את העסק בצורה מיוחדת. עם רעיונות חדים, יכולת שליטה בקריינות ומסר שיווקי מדויק, ניתן להפוך את הג'ינגל לכלי שיווקי המסייע להקפיץ את העסק לרמות חדשות.
עם הג'ינגל שלכם, העולם נפתח לפניכם. השימוש בו אינו מוגבל ואתם יכולים להשתמש בו במגוון מקומות ומצבים. יש לכם אפשרות לבחור בג'ינגל שיתאים לאתר האינטרנט שלכם, לשימוש כשיר בהמתנה בטלפון ללקוחות שלכם כשממתינים לנציג, ואף להשתמש בו כקמפיין פרסומת ברדיו, מדובר בסופו של דבר בהשקעה חד פעמית שתלווה אתכם לעוד הרבה שנים.
ג'ינגל קליט בסופו של דבר יכול רק לתרום לעסק שלכם, לתרום לכם במציאת לקוחות ולהוסיף לכם נופך מקצועי, גם במידה והנציגי מכירות שלכם תופסים את הקוו בשיחות, הלקוח שממתין על הקוו לא יאמס לו, ובאותו רגע הוא פשוט יאזין לג'ינגל שמתנגן בזמן שהוא ממתין !
הזמן שבו הלקוחות שלכם מחכים על הקו הוא זמן קריטי. במידה ולא תנצלו אותו כמו שצריך, לא מן הנמנע שההמתנה תעיק על הלקוחות שלהם והם יחליטו לעבור לבית העסק הבא בתחומכם. את זמן ההמתנה חשוב לנצל כמו שצריך ולהביע בו את המקצועיות שלכם באמצעות פנטון עסקי (Funtone) או במונח שאתם כבר מכירים "ג'ינגל" – במידה ותשכנעו אותם שאתם הטובים ביותר בתחומכם, הם כנראה יחליטו להישאר על הקו.
כשאתם חושבים על המאפיינים של ג'ינגל טוב, תחשבו על צלצולי ההמתנה הטלפונית בהם יצא לכם להיתקל בשנה האחרונה – האם היה כיף לשמוע אותם? האם הם העשירו את הידע שלכם? האם הם תרמו? אז מבלי להרחיב יותר מידי במילים, אלו הם הדברים שהופכים ג'ינגל לטוב.
הג'ינגל העסקי שלכם יכול בסופו של דבר לענות ללקוחות שלכם על שאלה משמעותית במיוחד – למה דווקא אתם. תוכלו להרשים אותם, להתייחס לדברים שהופכים את בית העסק שלכם לכל כך מיוחד ולשכנע אותם שאתם המקצועיים ביותר בתחומכם. בג'ינגל תוכלו לכלול לא רק את פרטי הקשר אלא לגעת בדברים שמייחדים את העסק שלכם מבין כל העסקים האחרים בתחום. במידה ויהיה מדובר בג'ינגל קליט – אחרים יתחילו לזמזם אותו ולמעשה לשווק אתכם בשבילכם ויעשו עבורכם את העבודה.
בכל פעם שמתקשרים אליך, הג'ינגל העסקי יכנס אוטומטית אל תת המודע של המתקשר ויגרום לו לזכור את שם המותג שלך.
פנטון עסקי לעומת רוב ההשקעות האחרות על העסק, הוא השקעה חד פעמית שמחזירה את עצמה שוב ושוב בטווח הארוך.
לא סתם אומרים שאין הזדמנות שניה לרושם ראשוני. כשלקוח חדש מתקשר אליך הפנטון העסקי שלך יפתח את השיחה איתו ברגל ימין.