בעידן הדיגיטלי הנוכחי, הפרסום ברשתות החברתיות הפך להיות חשוב יותר מאי פעם. כאשר מדובר בפרסום בפייסבוק, סרטוני וידאו עובדים יותר טוב מגרפיקות. למה כך?
1- סרטוני וידאו מספקים חוויית צפייה מעניינת יותר
סרטוני וידאו מאפשרים למשתמשים להתחבר למוצר או למותג בצורה יותר אינטימית ואישית, ומאפשרים להם לקבל חוויית צפייה מעניינת יותר. סרטוני וידאו מספקים יכולת להציג את המוצר או השירות בצורה חזותית ומרשימה יותר, וכך יוצרים חוויה מרגשת יותר למשתמש.
2- סרטוני וידאו עשירים בתוכן
סרטוני וידאו מאפשרים למפרסמים להציג את המוצר או השירות בצורה מפורטת יותר, ולעבור על היתרונות שלו בצורה מקיפה ומעמיקה יותר. בנוסף, סרטוני וידאו יכולים להציג את המוצר או השירות בפעולה, וכך להציג את האפקטיביות שלו בצורה יותר מובנת.
3- סרטוני וידאו מציגים את המוצר או השירות בצורה יותר אמיתית
סרטוני וידאו מאפשרים למפרסמים להציג את המוצר או השירות בצורה אמיתית יותר ולהנגיש למשתמשים את החוויה האמיתית שלו. בנוסף, סרטוני וידאו מאפשרים למפרסמים להתחבר לקהל היעד בצורה יותר אינטימית ואישית, וכך להפעיל את הרגשות והתחושות המתאימות למוצר או למותג.
4- סרטונים עובדים יותר טוב בפרסום ממומן בפייסבוק מכמה סיבות:
א- פלטפורמת פייסבוק מאפשרת למפרסמים להגיע לקהל רחב יותר על ידי הצגת הפוסטים בפיד החדשות של המשתמשים.
ב- הסרטונים מספקים חווית צפייה יותר מעניינת ומשתמשת למשתמשים מאשר תמונות סטטיות או טקסט.
ג- פלטפורמת פייסבוק מציעה כלים של פרסום ממומן שמאפשרים למפרסמים לבחור את הקהל המתאים ולהציג את הפוסטים בצורה המתאימה לקהל המטרה.
ד- פלטפורמת פייסבוק מציעה נתוני ניתוח ומדידה שמאפשרים למפרסמים לעקוב אחר הביצועים של הפוסטים ולהתאים את הקמפיינים לפי הנתונים האלו.
בנוסף, ניתן להגיב למשתמשים ישירות בתגובות לסרטון וליצור קשר ישיר עם הקהל המתאים. כל הסיבות האלו מצביעות על כך שסרטונים הם כלי עצום לקידום מוצר או שירות בפלטפורמת פייסבוק.
בסופו של דבר, על מנת להצליח בפרסום ממומן בפייסבוק עלינו לעשות בדיקה מקיפה של הקהל המתאים, ליצור תוכן מתאים ולהישאר עדכנים עם הטרנדים הנוכחיים בתחום הפרסום ברשתות החברתיות.